|
Een aanspreekpunt.
U heeft toch wel één
assurantieadviseur?
Hoeveel huisartsen heeft u?
Voor velen een gekke vraag. Natuurlijk heeft u maar één huisarts. Zo
hebben de meeste mensen ook maar één notaris, één advocaat en één
accountant.
En hoeveel assurantieadviseurs?
Ja, die vraag ligt wat anders. Vaak zijn verzekeringen op verschillende
plaatsen gesloten. Niet erg verstandig. Want net zoals uw andere
adviseurs hun werk alleen maar goed kunnen doen als zij over alle
relevante informatie beschikken geldt dit ook voor ons kantoor. Uw
belangenbehartiger
Wanneer het gaat om verzekeringen is het onze taak uw belangen zo goed
mogelijk te behartigen. Daarbij willen wij ook snel en goed kunnen
reageren wanneer er zich bij u belangrijke veranderingen voordoen.
In uw persoonlijke situatie kunnen zich regelmatig wijzigingen voor
doen. Huwelijk, een nieuwe baan, kinderen, aankoop van een huis of een
auto, noemt u maar op. In al die situaties willen wij u objectief
adviseren. Samen met u onderzoeken wij of deze veranderingen een
wijziging van uw verzekeringspakket noodzakelijk maken.
Dit geldt ook in de situatie dat wetgeving verandert. Veranderingen op
het gebied van sociale wetgeving, pensioenen of aansprakelijkheid kunnen
grote gevolgen hebben. Wij willen onze cliënten die dat aangaat daarover
snel en goed adviseren. Maar dat kan alleen wanneer wij over de goede
informatie beschikken. Dus weten wat u wel en wat u niet verzekerd
heeft.
Puzzelen; maar wel met alle stukjes
Adviseren over verzekeringen is net als puzzelen. De ene verzekering
moet goed op de andere worden afgestemd. Zodat niet te weinig maar ook
niet te veel wordt verzekerd. Alleen door alle verzekeringen goed op
elkaar te laten aansluiten ontstaat zekerheid. Daarom: ook één
assurantieadviseur.
Ook op het gebied van verzekeringen doet
u er daarom goed aan al uw verzekeringen bij één adviseur onder te
brengen. Het spreekt vanzelf dat ons kantoor u wat dit betreft graag van
dienst is!
Kees Toonen Assurantiën hecht veel waarde aan een persoonlijke aanpak en
een hoog service-niveau. Bij schademeldingen wordt, daar waar nodig met
spoed voor expertise zorg gedragen en vervolgens toegezien op een vlotte
en correcte afhandeling.
Particulieren
Steeds vaker merken wij dat het hebben van de juiste verzekeringen een
onderschatte zaak is. Wij zien het als onze taak noodzakelijke
wijzigingen of verbeteringen te adviseren. Dit advies is gebaseerd op
een ruime branche-ervaring en aldus verkregen inzicht.
Pakketverzekeringen zijn erg in trek; al uw particuliere verzekeringen
overzichtelijk op één polis en daarnaast een aantrekkelijke korting.
Kees Toonen Assurantiën werkt alleen samen met goede, gerenommeerde
maatschappijen. Onafhankelijkheid wordt gekoesterd, waardoor u
gegarandeerd bent van een eerlijk advies.
Hypotheken
Nieuwe hypotheken, evenals het omzetten van hypotheken naar een fiscaal
aantrekkelijker vorm, is al jaren een zaak waaraan wij veel aandacht
besteden. Wij geven persoonlijke adviezen en weten precies wat er op dit
gebied te koop is.
In tegenstelling tot een bank speuren wij de markt af voor de juiste
aanbieding voor uw persoonlijke situatie. Ook het benutten van de
overwaarde van de eigen woning komt daarbij aan de orde, alles binnen de
constant wijzigende fiscale wetvoering.
Sparen en Beleggen
Tegen een aantrekkelijke rente kan Kees Toonen Assurantiën op
verantwoorde manier spaargeld van u of uw kinderen veilig stellen bij
diverse spaarbanken.
Voor wie deze rente niet voldoende is en bereid is enig risico te lopen,
kan een hoger rendement behaald worden op een obligatierekening, een
aandelenrekening of een mix daarvan. Ook voor financiering kunt u bij
ons terecht.
Levensverzekeringen
Realiseert u zich voldoende wat de financiële situatie is van de
nabestaanden bij vroegtijdig overlijden van uzelf of uw partner? Zal uw
oudedagsvoorziening te zijner tijd zo rooskleurig zijn als u voorgesteld
werd? Laat uw risico’s en wensen eens vrijblijvend door een van onze
adviseurs analyseren, op orde brengen en daarna ook op orde houden.
Klachten
Ons kantoor is aangesloten bij het
Klachteninstituut Financiële Dienstverlening en stelt desgewenst graag
de dienstenwijzer die voldoet aan de voorwaarden Gedragscode
Informatieverstrekking Dienstverlening Intermediair (GIDI) ter
beschikking.
|
|